Pris-skillnader

Som jag har nämnt tidigare har jag varit ute på jakt efter att beställa fyra vita benskydd från Catago. Jag har vetat om att Charlies har sånna för en summa på 699kr. Men man ska inte ta första bästa som man ser gott folk, haha. Jag kikade vidare på andra sidor och vipps så hittade jag likadana skydd för 619kr. Med andra ord så tjänar jag 80kr på att köpa det billigare alternativet. Tänk egentligen på hur mycket man skulle tjäna om man inte beställde de man sökte efter på första bästa sidan.. utan man fortsatte leta efter billigare priser på andra sidor. 
 
Frakten hos dom båda företagen ligger på 49kr när jag kollade efter. Då vet jag iallafall vart jag ska beställa dessa skydden för att spara in en slant! 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback