Planer

Jag och Jenny har hörts av en del och på schemat ligger nu lite fotografering inför ny header. Vi kommer träffas när jag kommit hem från London och ägna en dag åt att få till så bra bilder som möjligt. Det blir bilder på Jenny och Mack och sedan med mig och Lykke. Har inte riktigt bestämt mig om jag även ska försöka få med någon annan småtting på bilderna, men det får bli en överraskning i sånt fall. Blir kul att även vi får träffas mer ordentligt då det blivit rätt dåligt med det nu när det är så mycket skola och annat. 
 
Vår första header. Då med Sharma och Jenka.
 

Kommentarer
Linnea säger:

Jag gillar er header som den är nu, så jag tycker inte att ni ska byta! ^^

Svar: Jaså? Vad snällt av dig! Vi får se hur vi gör hehe :D
Selma & Jenny - Närkeryttarna

2014-03-04 | 13:53:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback