Kanske, kanske inte

Första dagen på en ny vecka, måndag. Denna dagen har varit seeeeg.. Förutom att vi har haft två ynka lektioner, en under förmiddagen och en ca 3 timmar efter under eftermiddagen, så har jag även tagit mig an matten. Det vankas prov imorgon, minsann! Trist är ordet som kan förklara de hehe. 
 
Hur som helst, upp med humöret nu! Jag ska se till att komma ut till Hööks någon dag för att inhandla fyra stycken bandageunderlägg. Sedan får vi se om det blir ännu en trip till XXL för att spana in deras hästavdelning lite extra mycket ;) Jag såg att dom hade en himla fin långärmad pikétröja när jag var där sist. Och den hade en likadan blå färg som schabraket + benlindorna på bilden nedan. Hur fint skulle de inte vara att knåpa ihop en sådan outfit inför träningen i helgen? Det återstår att se vad jag kan rota fram här hemma, förstås! 
 


Detta hade jag alltså tänkt klä upp Mack i under lördagens träning! 

Kommentarer
Olivia säger:

Jag har frågestund nu och undrar om du skulle vilja ställa några frågor?;) det skulle vara jättesnällt!
http://olives.blogg.se/2014/march/fragestund.html

2014-03-04 | 08:52:05
Bloggadress: http://bloggprinsessa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback