Godkväll!

Jag har precis landat hemma efter att ha varit i stallet i cirka en timme. Småshettisarna är intagna för natten och har fått sin kvällsmat som ägaren har förberett i deras boxar. Jag och mamma nattade även dom andra hästarna då hon hade kvällen i stallet. 

Imorgon vankas det endast en lektion på morgonen (om jag har tur)! Men innan det får bli en ny vecka med nya tag så ska jag hjälpa till att göra iordning mat för att sedan göra mig iordning och krypa ner under en filt framför tvn. Typiska söndagskvällar. 

För övrigt så känner jag mig bättre med förkylningen. Det är alltid värst på morgonen och kvällen, men om jag intalar mig själv att den börjar ge sig så kanske den lyssnar på mig haha? Förhoppningsvis så börjar den ge sig, dock har jag blivit småhes.. Jag får hoppas att det ger sig tills på fredag för då vankas det födelsedagsfirande för min del, hehe! 


Lykke Li ikväll! 
// Tack Irene för godiset! Dina småttingar är så fina och snälla att ta hand om!
Hoppas du har det bra! Kram //

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback