Ang. Header!

Det är många utav er som har lämnat sååå fina ord om våran blogg! Men mestadels om headern faktiskt, vilket är jättekul att få höra. Återigen så vill jag tacka för alla underbara kommentarer som vi får in dagligen - dom är guldvärda! 
 
Hur som helst så har jag funderat på att göra headers till andra bloggare som kanske inte har möjlighet att knåpa ihop en på egen hand. Jag har redan gjort en header till denna tjejen under förra året, men jag tar gärna emot och fixar iordning till flera! Mejla då till [email protected]


Nedan är ett par exempel på olika headers som jag har gjort, i vissa fall endast för skojs skull :)





Kommentarer
Linnea säger:

Jättefina headers! Så enkla, men ändå såå fina! :3

Svar: Åh tack så mycket! Vad glad jag blir :')
Selma & Jenny - Närkeryttarna

2014-03-01 | 11:51:21
Ellen säger:

Gud vad snällt! Har funderat på att skaffa blogg.se men har inte kunnat fixa header själv men nu kanske jag kan få det.
Är det ok om jag hör av mig nästa vecka? :)

Svar: Ursäkta mig för ett sånt segt svar haha, men naturligtvis kan du höra av dig om du fortfarande är intresserad :)
Selma & Jenny - Närkeryttarna

2014-03-01 | 23:24:59
Bloggadress: http://ellenlinneahansson.horseworld.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback