Nya tag

Det finns verkligen inge skönare än att vara nyduschad och lägga sig i en nybäddad och fräsch säng under en söndagskväll. Puffa upp kuddarna lite extra, de är härligt hörrni! Idag drar en ny vecka igång och det börjar med att jag och min medryttare ska släppa ut alla hästarna. Det tar sin lilla tid och i och med att vårat schema i skolan inför våren har ändrats från hur den såg ut i höst så börjar jag tidigare än vad jag trodde... I höstas började vi 9.25 på måndagar med religion, men eftersom att den kursen är avslutad så har vi psykologi istället och börjar enormt mycket tidigare... dvs 8.30. När jag skrev i mina pass för januari så hade jag inte en blekaste aning om att schemat skulle ändras och likaså tiderna haha.. Men jag pratade med läraren som har våran första lektion och berättade hela situationen. Och han verkade helt ok med de och började prata om hästar med mig, hur länge jag har ridit, vart hästen står osv haha! Så jag tolkar det som att de inte gör någonting att jag kommer sent till lektionen helt enkelt ;) 
 
Mack och jag i somras

Kommentarer
Wilma säger:

Fina ni är!

Svar: Åh, tack goa du!
Selma & Jenny - Närkeryttarna

2014-01-27 | 20:04:09
Bloggadress: http://wilmafur.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback