Ändrade planer

Det blev ändrade planer igår morse när en tjej i stallet undrade om hon kunde få ta Jenka istället. Jag som redan haft henne 3 gånger inom loppet av en vecka tyckte att det lät bra och för min del blev det bara en ganska så slapp dag framför OS. Att jag inte tog mig till stallet innebär ju också att jag inte har några nya hästbilder än, men jag tror jag tar mig till stallet efter skolan någon dag snart och fotar. Det vore kul om solen kunde titta fram så man kunde få lite fina kvällsbilder. Kvällsljuset är ju så fint så här års. På lördag drar jag dock till London och kommer nog vara frånvarande här på bloggen, men jag kommer skriva ett par inlägg som jag tidsinställer. 
 
 

Kommentarer
Anita säger:

Vilken mysig bild där! :D

2014-02-23 | 21:22:12
Bloggadress: http://siliiins.blogg.se/
Moonwalk säger:

Så fin häst du har! Superfin bild!

2014-02-24 | 12:04:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback