HALT!

Efter en konversation med Selma så har hon tyvärr bestämt sig för att sluta blogga. Orsaken får hon naturligtvis berätta själv om hon vill det, men jag förstår henne fullt ut! En blogg tar väldigt mycket tid, mer än vad man anar faktiskt. 

Så vi har bestämt oss för att låta denna bloggen finnas kvar pga alla bilder och därav minnen som finns. Dock kommer den bara att "finnas", dvs inga nya inlägg m.m. Men om ni vill fortsätta att följa mig så får ni mer än gärna göra det HÄÄÄÄÄR! 

Jag vill även passa på att tacka er goa läsare som har följt både mig och Selma. Från våran första blogg vars bloggadress man knappt kunde komma ihåg till denna - Närkeryttarna. En stoooor kram till er alla! 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback