Dagarna går

I tisdags åkte jag och killen ut till Marieberg för att mest strosa runt och kika lite. Av "misstag" råka vi åka till Hööks... nejdå, men vi åkte dit iallafall så att jag kunde inhandla två saker: en fårskinnspadd samt ett nytt brunt träns till hans hoppsadel. Och det blev ett sådant som jag har visat er tidigare, ett brunt aachenträns med snabbknäppen samt anatomiskt nackstycke. Dagen efter, alltså på onsdagen, när min medryttare var med på hoppträningen så fick Mack glänsa i det nya tränset. Och han passade superbra i det, sån snygging! 
 
Imorse gick jag och mamma upp tidigare än tuppen för att släppa ut hästarna i mammas hästs stall och sedan åkte vi iväg för att släppa ut hästarna i Mack's stall också. Två utsläpp i två olika stall, phuuuu, men det går snabbt när man är två! 
 
Jag hade tänkt åka till stallet senare idag på eftermiddagen. Jag blev väldigt sugen på att använda de nya tränset hehe, så vi får se vad vi hittar på för skoj iallafall! 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback