Tjuvkik!

Jag var nere i stallet hos Jenka för en stund sedan för att mocka och fixa åt mamma så att vi båda sparar tid. Jag kunde verkligen inte motstå att fota henne, så jag tog in henne till paddocken och tog ett par bilder. Mot slutet tog jag av grimman på henne och hon stod fortfarande stilla och lyssnade på mitt kroppspråk. Detta är tack vare all tid vi har lagt ner på NH träning med henne, för det ger ju resultat! Jag fick även ett par bilder på henne när hon gnäggar då hennes hagkompis skulle ut i hagen igen efter en ridtur, så söt så jag smälter! 
Nu ska jag iallafall byta om till ridkläder och dra iväg till stallet. Jag och mamma ska rida ut tillsammans och det blir troligtvis en längre runda. Och senare ikväll så är det även stallmöte! 

Fler bilder på Jenka kommer senare idag! 

Kommentarer
LIL' BABUSTYLE - Drömmen om att jobba som fotograf utomlands säger:

Vilken fin bild!

Svar: Tack så mycket :)
Selma & Jenny - Närkeryttarna

2013-09-29 | 15:14:49
Bloggadress: http://babustylee.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback