Godmorgon!

Idag blir en sån dag som kommer att gå stup-i-ett. Jag har endast två lektioner idag, svenska och idrott, och direkt efter ska jag skynda mig hemåt med bussen så att jag hinnder landa hemma och ladda om batterierna litegrann. Mack kommer nämligen att få följa med till Karlslund (min ridskola) idag igen! Förra veckan gick det jättebra och han skötte sig kanon. Och dessutom red min medryttare lektion på honom igår, som förövrigt gick huuuur bra som helst, så han är väl igenomriden! Jag kommer skriva ett annat inlägg om deras lektion igår, förhoppningsvis under dagen. Jag fotade även lite igår när hon red, och det såg kanonfint ut om jag ska vara ärlig! Vilken medryttare och häst jag har, hihi! 
 
Iallafall, kameran följer med den här gången till Karlslund och jag har haft kontakt med min ridlärare angående vad vi ska göra under dagens lektion. Bommar och lite sådant skulle det bli, och det funkar prima! Mack älskar allt som har med bommar och hinder att göra så han lär ju bli nöjd. 
 
Nej nu ska jag äta upp den sista mackan. Ni får ha en toppenhärlig fredag! 
Übersöta Buscado! 

Kommentarer
Elin säger:

Vad snäll du är :) Lycka till i Karlslund ikväll!

2013-09-27 | 18:26:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback