Veckoplanering

Förra veckan tror jag inte det kom ut en planering på bloggen. Det var en vecka som innehöll både hoppträning och dressyrträning, så den kommande veckan kommer att bli lugnare då det inte är några träningar för min del. Fast jag tror att min medryttare eventuellt ska dressyrträna på torsdag (?). Hur som helst, såhär kommer veckan att se ut! 
 
Måndag: Ett ordentligt dressyrpass, träna på de vi har fått i "läxa"
Tisdag: Beroende på väder, vind och mörker så kan det förhoppningsvis bli ett pass på ängen, annars ridhuset
Onsdag: Antingen träna i ridhuset eller på ängen, beroende på vad det blev under tisdagen
Torsdag: Min medryttare har Mack
Fredag: Vila 
Lördag: Min medryttare har Mack
Söndag: Förhoppningsvis en längre uteritt tillsammans med mamma och Jenka! 
 
 Skarpaste bilden någonsin haha.. Mack har börjat få en väldigt fin överlinje, träning ger resultat! 

Kommentarer
Elin säger:

Ja, på torsdag blir det lektion för Lisa :) kram

2013-10-21 | 17:07:05
Irene säger:

Hej Jenny Var o kikade på MAK härom dagen Stor och vacker tyckte jag Tänkte tala om oxå att Pariz är dräktig Kul va Kram Irene

2013-10-23 | 16:43:29
Lydia säger:

Ta chansen att vinna en länkning på http://teeamjump.horseworld.se/?p=1395 :)

2013-10-25 | 22:17:27
Bloggadress: http://teeamjump.horseworld.se
Alva säger:

Hej! Nu är jag tillbaka från PonnyPiloter och börjar blogga på min gamla blogg igen -alvac.webblogg.se- där jag kommer blogga om min ponny & vår väg upp i klasserna, min vardag i övrogt, åsikter, tips & massa annat kul!

Hoppas verkligen du tar dig den lilla tiden och kikar in, och kanske lämnar någon kommentar eller två. Eller kanske fortsätter du läsa? :)

Kram!

2013-10-28 | 21:29:21
Bloggadress: http://alvac.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback