Mys-söndag

En hästledig dag, ja vad ska man göra då? Jag har varken Mack idag eller imorgon, så igårkväll fixade jag till mina naglar. Man får ju passa på såfort man är hästledig liksom ;)  Och idag är det Fars dag vilket jag antar att alla har koll på. I skrivande stund så väntar vi på att min ena brorsa ska komma hem på besök så att vi kan fira hela familjen samlad. Jag och min andra brorsa åkte upp till stan tidigare idag för att köpa en fars dag present, bättre sent än aldrig haha. Så, grattis till min underbara pappa, och även grattis till alla andra pappor runt om i landet! 
 
Planerna inför imorgon är inget mindre än att träffa Selma och ta en fika på stan. Det var ett bra tag sedan som jag träffade henne nu när skolan och verkligheten har satt igång igen. Så det ska bli riktigt trevligt att ses och göra de vi är bäst på - att babbla på om allt möjligt! 
 

Mina naglar som jag fixade till igårkväll, älskar färgen på nagellacket!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback