Hörde jag rätt?

Brrrr... Nu börjar det minsann blir ruskigt kallt ute, speciellt om kvällarna. Då passar det utmärkt med en gosig och tjock tröja/ fleece, och det är precis vad jag har kikat efter på olika hemsidor. Dock ska jag inte beställa något innan globen horse show då man kanske hittar någonting intressant på självaste mässan, vem vet? ;) Jag blir för sjutton sur om jag inte hittar nånting... Så hårt som jag har sparat och verkligen hållt i mina pengar...Man kan ju alltid hoppas! 
 
Åter till gosiga tröjor. Jag har blivit riktigt svag för HV Polo's tröjor, och den på bilden nedan fick mina ögon att bli extra stora, hjärtat dunka ett extra slag, blicken fasta vid första ögonkast...haha nej nu ska jag inte överdriva! Men den var riktigt snygg och ser oerhört gosig ut att ha på sig. Och en tjockare fleece skulle sitta perfekt inför en kylig vinter som vi alla väntar på. Med en tjockare jacka över och eventuellt microfleece / underställ under så lämpar den sig för uteritter i kylan. Men man kan även ha den på träningar toppat med en väst över. Förövrigt hittade jag tröjan nedan på Sharpman's hemsida. 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback