Nu rullar vi!

Godmorgon på er! När det här inlägget publiceras sitter jag i en bil tillsammans med shettisarnas ägare Irene och Elin som ska ställa ut Peggy. Precis som förra utställningen är det Peggy och Lykke Li som ska ställas ut, fast den här gången i Kristinehamn. Jenny som hade planer på att följa med fick förhinder, så jag tar med min kamera och hoppas få lite tid över att fota litegrann från utställningen. 
Ha en fin dag kära läsare så återkommer jag ikväll med resultaten från dagen.
 
 
/Selma

Kommentarer
Ebba säger:

Vad kul, lycka till! :)

Svar: Tack!! :)
Selma & Jenny - Närkeryttarna

2013-03-02 | 16:12:36
Bloggadress: http://northons.blogg.se/
Stella säger:

Vilken otroligt charmerande bild!

Svar: Tack!! :)
Selma & Jenny - Närkeryttarna

2013-03-03 | 08:54:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback