Visste ni att..

..mina föräldrar tittade på två olika hus som båda hade stall, hagar m.m? Jag var dock yngre då men hade fortfarande mitt starka intresse för hästar och ridsport. Det ena huset hade ett mindre stall med endast tre boxar, medan det andra huset hade ett större stall med ca 8 eller om det var över 10 stycken boxar.. Kommer inte ihåg men de jag minns är att jag tyckte att det var ett väldigt stort och coolt stall. Men tyvärr blev det inte av något köp då det var för mycket som skulle fixas inne i boningshusen på dom båda ställena. Vilket jag kan tycka var lite synd då jag verkligen kan se mig själv bo på en hästgård, eftersom att jag och mina föräldrar delar samma intresse. Vem vet, det kanske blir av längre fram i tiden? Det är, och har nog alltid varit en dröm för mig att bo på en alldeles egen hästgård. Att kunna vakna upp på morgonen och det enda man behöver göra är att kika ut genom fönstret för att se hästarna och stallet. Snacka om en härlig känsla! 
Men nu har vi turen att kunna ha våra två hästar inackorderade i två olika stall. Det funkar prima de också! 
 
Bor du på en egen hästgård?
 
Yummie! 

Kommentarer
Julia säger:

När jag fortfarande bodde hemma o vi skulle flytta söderut kämpade jag också för en gård med möjlighet att ha häst, men det blidde inte så för mig heller. Däremot har jag bott på många olika hästgårdar i olika länder sedan dess, så omöjligt är det inte fastän man inte kan köpa en själv. Och det är fantastiskt härligt att kunna ha hästarna gåendes utanför köksfönstret!

Svar: Åh det förstår jag verkligen! En grymt härlig känsla måste det ändå vara. Nån vacker dag ska jag bannemig bo på en hästgård haha ;)
Selma & Jenny - Närkeryttarna

2013-07-31 | 16:22:49
Bloggadress: http://juliaeldh.se
KMStyle säger:

jag har hästen på gården, underbart:)

Svar: Åh vad underbart!!
Selma & Jenny - Närkeryttarna

2013-07-31 | 19:22:09
Bloggadress: http://kmstyle.blogg.se
Ida säger:

Bor inte på någon hästgård men skulle väldigt göra det! :D

Svar: Då är vi två som tycker de, haha :D
Selma & Jenny - Närkeryttarna

2013-08-01 | 16:09:23
Bloggadress: http://Gartunarider.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback