Detta blir spännande

Idag kom mitt efterlängtade paket med posten! Bilder kommer senare på den varma och mysiga klädseln. Annars då? Jo allting rullar på som det brukar med skolan, stallet osv. JUSTE! Jag får inte glömma berätta att Irene, ägaren till småshettisarna, har anmält Peggy och Lykke Li till ännu en utställning! Det fick jag veta alldeles nyligen i stallet. Spännande spännande men framförallt jättekul. Elin som visade Peggy har gett klartecken att hon kan följa med, dock vet inte Selma om någonting ännu.. tror jag. Så när hon får syn på detta kanske hon får en liten chock, haha vem vet. Men eftersom att dom båda skötte det så himla bra under lördagens utställning så är det väl klart att dom ska ställa ut igen! Frågan är bara om Selma kan - vi får hålla tummarna helt enkelt. Själva utställningen skulle vara lördagen 2 mars. 
 
 
/Jenny

Kommentarer
Moa Nilsson säger:

hejsan! Jag har precis börjat komma igång igen med bloggen! Och det kommer förhoppningsvis upp en stor rolig sak på den dock inte en tävling men endå väldigt kul! och väldigt fin blogg du har!! <3

2013-01-31 | 20:43:23
Bloggadress: http://moaaxelinanilsson.blogg.se
Yara Faris säger:

Varför skulle inte selma kunna? Skit gulliiiiig ponny! :D

Svar: Utifall hon är upptagen under den helgen, men hon kunde som tur var!:D
Selma & Jenny - Närkeryttarna

2013-01-31 | 20:57:18
Thilda säger:

Vad kul med utställning! Lycka till och hoppas att allt går bra! :)

Svar: Ja verkligen! Jag ska önska dom det, tack!:)
Selma & Jenny - Närkeryttarna

2013-01-31 | 21:14:21
Hanna Olsson säger:

Vad kul! ^^

Svar: Verkligen:)
Selma & Jenny - Närkeryttarna

2013-02-01 | 08:27:54
Julia Jonsson säger:

Det kommer nog gå jätte bra för dom! :)

Svar: Ja det hoppas jag!
Selma & Jenny - Närkeryttarna

2013-02-01 | 08:29:42
Nadja säger:

Nej va söt bild :)

Svar: Jag måste faktiskt hålla med dig om den saken, haha! :)
Selma & Jenny - Närkeryttarna

2013-02-02 | 09:54:39
Bloggadress: http://photosbynadja.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback