Surt och irriterande

Usch, fy och blä vad dåligt de gick idag i Karlslund. Min arm var inte alls med på noterna och började streta emot rejält tidigt i ridlektionen. Och när armen väl har blivit stum/ uppsvullen så är det ungefär bara att lägga ner.. iallafall när man rider lektion för en tränare när man inte kan bestämma själv att pausa/ göra någonting annat. Så jag berättade situationen för min ridlärare och sedan fick jag stå i mitten av banan och vila armen ett tag. Men sedan körde vi igång igen men det blir himla jobbigt... Just nu känns armen rätt okej, den är seg och allmänt "trött" eller vad man ska säga. Ååååååh det är så tråkigt när den blir sådär.. Man kan inte rida fullt ut som man skulle vilja. Surt och irriterande. 
 
Jag fixade stallet innan skolan idag så allting är klart där.
Så resten av dagen som återstår ska jag bara ta det lugnt. Hoppas ni får en trevlig fredagskväll allesammans! 
En riktig höst-Jenka!

Kommentarer
Anonym säger:

Riktigt fin hästbild! Hoppas det löser sig med armen din. :)

2013-12-06 | 21:00:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback