Omstart

Hej fina, fina läsare! Det var alldeles för länge sedan nu. Som ni kanske märkt har jag varit borta från bloggen under en ganska lång tid. Hösten har varit väldigt hektisk för mig helt enkelt. Jag har flyttat från huset till två olika lägenheter, skolan har varit tung, jag har varit en sväng till London och någonstans mitt i allt har jag dragit på mig magkatarr. Bloggen har liksom hamnat lite åt sidan för min del och jag är så tacksam över allt arbete Jenny lagt ner under den här tiden. Jag har som mål att komma igång helt igen efter årsskiftet. Lykke kliver då in i sitt 3e år som minishetland och många utställningar och det stora 3-årstestet väntar. Jag kommer då ha ganska mycket mer att skriva om. Lykke har fått en ganska lugn höst. Har inte kunnat ta mig ut till stallet så mycket som jag önskat, men nu ska det bli ändringar på det. Både hon och jag ska vara i toppform 2014. Vi hörs och ses finaste ni. Jag ska försöka kolla in här någon gång innan jul och nyår! 
 
 

Kommentarer
Elin säger:

Vad kul att du planerar att komma igång med Lykke igen. Det kommer bli ett spännande år för henne :)Vi tömkörde henne lite i veckan, hon var så duktig så!

2013-12-13 | 16:23:07
Irene säger:

Kul att du är på gång igen Vi har saknat dej Kram Irene o Lykke Li

2013-12-13 | 23:37:30
Cathie säger:

Spännande det ska bli att läsa om er! :)

2013-12-17 | 15:31:38
Bloggadress: http://cathie.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback