2 more days

2 dagar kvar av 2013 och jag måste erkänna att det ska bli skönt med nytt år och lite omstart i livet. Julen och min födelsedag har precis passerat och det är bara nyår kvar på årets sista vecka. Har skyndat förbi stallet och gett shettisarna varsin för tidig nyårspuss, har hängt med fin kusin och vi båda har lyckats dra på oss någon form av förkylning. Nyår kommer med andra ord bli en ganska lugn tillställning för oss med familjehäng. 
Kommer troligen rivstarta året med att träna lite med Lykke första dagen på nya året. Kanske tar med henne på en promenad då det blir tömkörning på fredag.
 
 

Kommentarer
alexandra&tilda häst blogg säger:

Hej, vilken fin blogg du har :)
Jag och min syster driver en hästblgg tillsammans och vi har just nu en länktävling, om du har tid får du gärna kolla in den eller sprida, klicka gärna in på vår blogg och var med för en chans till att vinna en länkning :)

2014-01-07 | 14:13:13
Bloggadress: http://syrrornakarjel.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback