Dagen i korta drag

Tänkte bara snabbt kika in här och berätta hur dagen gått. Vi är väl ganska så nöjda med resultaten även om det kunde ha gått bättre. Lykke fixade ihop 38p då en 6a på benen drog ner poängen en del. Peggy fick 40p och fick bl.a. en 9a på traven! Ingen av de två gick vidare till Championaten tråkigt nog, men Peggy kom 2a i en tömkörningsklass och tillsammans med sin ryttare Alice vann de maskeradklassen. De var så himla fina. Mer om maskeradklassen och detaljer om dagen kommer imorgon. Nu ska jag göra mig en kopp te och låta mig själv lägga mig så tidigt jag behöver, för jag är riktigt trött. 
 
Peggy idag. Fina guldklimpen.
 

Kommentarer
Evelyn säger:

Oh vafin :D

2013-08-18 | 20:58:02
Bloggadress: http://evelynchontos.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback