Älskade hjärtat

Hon har blivit så stor min lilla tjej. Lite egensinnig, försöker vara lite trotsig, men så fort man kommer in i boxen på kvällen är hon precis lite mysig och gosig som vanligt. Det är inte utan att man blir lite nojig över hur fort tiden går. Men det är fint det här med tiden ändå. Man växer liksom tillsammans och lär känna varandra bättre dag för dag. Att ta på mig rollen att träna och utveckla Lykke Li kan vara bland de bättre besluten jag tagit. Tänk vad mycket vi har hunnit vara med om redan och hon är bara 2 år (tack och lov).
Älskade hjärtat mitt. ♥
 

Kommentarer
Alvis säger:

Hej! Vilken jättefin och läsvärd blogg du har, Verkligen! :)

Kika gärna in på min blogg och lämna en kommentar eller två.

Vem vet, min blogg kanske är något i din smak? KOLLA GÄRNA!!

Ha en bra dag, Kram! ^^

2013-08-20 | 16:20:51
Bloggadress: http://PeaceOfLove.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback