Till salu

När jag var yngre var jag heltokig i Schleich hästar! Jag menar, vilken ryttare var inte det i sina yngre dagar haha? Men nu är det så att jag inte har någon som helst användning för dom hästarna, därav säljer jag dom. 

Det är allt mellan hästar, ryttare, bil+transport, hagstaket, hinder, vagn+sele+kusk (dock inte hittat alla delar ännu i selen), voltigeryttare+utrustning m.m. Ja, som sagt så har jag en hel del! 

Jag har lagt ut en annons på blocket, men jag tänkte att jag lika gärna kan göra det här också. På så sätt kan jag visa flera bilder på alla dessa grejer som jag säljer - bra va?

P R I S E R: (Utan eventuell fraktkostnad)
Häst: 40kr/st - Nypris ca 80-90kr.
Ryttare m tillbehör (sadel, träns, grimma & täcke): 100kr - Nypris ca 150kr.
Bil+transport: 200kr - Nypris ca 400-500kr.
Hinder: 100kr - Nypris ca 280kr. 

























Om du är intresserad av något ovan så kan du mejla mig: [email protected]
Jag får inte glömma att berätta att allting är i väldigt bra/fint skick!

/Jenny

Kommentarer
lisa säger:

Haha, jo! Och min hästskötare tyckte det såg så kul ut så hon var tvungen att fota det! XD

2012-10-02 | 21:32:42
Bloggadress: http://lisacandemyr.blogg.se
Tuuli Elmgren säger:

Tävling - veckans outfit! Var med och tävla om länkning + ett inlägg om din blogg! Låter detta kul? Klicka in dig här isåfall: http://londonryttaren.blogg.se/2012/october/tavling-veckans-outfit.html#comment

2012-10-03 | 16:33:59
Bloggadress: http://tuulielmgren.blogg.se/
jenny säger:

Älskar dem.... Kan ei köpa :( men hoppas någon vill köpa!

Svar: Allting är sålt, så det är toppen!:)
Selma & Jenny - Närkeryttarna

2012-11-13 | 15:57:31
Saga säger:

Haha ja dem där ja! Gud jag har nog över 100 stycken xD Väl använda allihop men nu ligger de på vinden i någon låda. Antar jag borde sälja mina med ;)

Svar: Hahaha ja, en riktig klassiker när man var yngre! Om du inte använder dina så lär du ju sälja dom - jag fick allting sålt till en och samma person, riktigt skönt att bli av med det haha!:D
Selma & Jenny - Närkeryttarna

2012-11-30 | 08:44:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback