Oväntade planer

Tanken var att vi skulle åka till Hööks imorgon (lördag), jag och min mamma. Men så blev det ikke för vi åker dit idag istället. Mamma kom in till vardagsrummet där jag befann mig och frågade om vi skulle åka dit idag, hon behövde egentligen inte fråga för det finns bara ett självklart svar - JA! Varför vi egentligen inte skulle åkt dit idag var för att enligt väderprognosen på tvn som visades igårkväll skulle det bli sol och varmt idag, vilket det inte alls är. Det är molnigt men ändå en behaglig värme, dock ingen sol som dom påstod på nyheterna. Istället visar dom sol och varmt väder imorgon (lördag) så då vill nog min mamma vara hemma och ta det lugnt i det fina vädret.









/Jenny

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback