Markebäcks hingstvisning 19/4

I april var vi ett gäng från stallet som åkte iväg till Markebäck för att kolla på deras hingstvisning. Vi möttes av otroligt fina hingstar och hästar som visades upp för oss publik. Självklart hade jag med mig min kamera men dock märkte jag att dessa bilder inte har visats upp ännu på bloggen, vilket dom får göra nu. Vi såg bland annat Don Primero, som var Donnerhalls första godkända son, visas upp och löshoppas - en pigg och glad herre, men som sorgset nog fick avlivas i maj månad. Det var en oerhört fin hingstvisning med mycket glada och trevliga människor! En del av dessa hingstar finns med i den nya höst/vinterkatalogen från Hööks.
Namnen på hästarna står under varje bild:)

Detta blir del 1 av bilderna som jag har delat upp i två delar. 


Business x 1102


Canterbury 1226


Business x 1102


Radisson VDL 1164


Raddison VDL 1164

/Jenny

Kommentarer
kajsa säger:

Många läckra hingstar!!

Svar: Ja absolut!
Selma & Jenny - Närkeryttarna

2012-07-29 | 23:19:21
Bloggadress: http://kajsashastliv.blogg.se/
Sandra säger:

snygga herrar!

2012-08-04 | 18:02:28
Bloggadress: http://aylen.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback