Livstecken

Hej fina, nya blogg!
Det här blir mitt första inlägg på den här bloggen. Jag är för tillfället på Åland och sommarjobbar som sportjournalist. D.v.s. jag skriver om sport för Ålandstidningen. Jag bor ute i våran sommarstuga mitt ute i ingenstans vid vattnet. Jag har endast tillgång till en dator med halvbra täckning, internet vill inte alltid funka, så att förvänta sig bra uppdatering från min sida vore alltför optimistiskt. Jag har varit här i snart 2 veckor och kommer stanna här ytterligare en. Jag har sååå mycket bilder att ladda upp när jag kommer hem så då kan jag lova er en bloggserie med massa bilder (jag kommer inte kunna ladda upp alla samtidigt) som sammanfattar min sommar. Jenny kommer hålla bloggen vid liv under min tid borta, men jag lovar att jag kommer försöka ta igen så mycket som möjligt sen! Ha det så bra alla fina läsare så hörs vi snart! <3

Selma

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback