Vill inte tro på de

Kan ni förstå att det ska bli flera minusgrader nästa vecka?! Det är nästan så att man vill låsa in sig själv eller bara åka utomlands.. Nu har det verkligen torkat upp fint överallt och vädret har varit hur härligt som helst! Men sedan är vi ju bara i Mars månad.. vilket kan bjuda på icke-roliga överraskningar lite då och då. Jag hoppas iallafall att väderprognosen ändras.. för jag orkar inte med varken snö eller regn. Visserligen förstår jag att snön inte kommer ligga kvar på marken, men det blir ändå så himla blött och trist! Nej usch. Om man kunde få ha det lika härligt som vi har haft det denna vecka så skulle jag bli oerhört tacksam, och det är jag nog inte ensam om! Hästarna tycker nog det är härligt när det bjuds på vår-väder också. Och dessutom kan man rida i paddocken, vilket jag tycker är riktigt härligt! Det har varit jättebra underlag i den och att det även blir ljusare fram mot kvällen är ett stort plus i kanten. 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback