Trög tisdag

Imorse när jag vaknade upp mådde jag inte alls bra. Min röst hade försvunnit, iallafall halva haha. Men den kommer tillbaka för varje timme som går nu - skönt! 
 
Igår red jag Mack i ridhuset utan några större krav. Vi lullade på i alla gångarter och han kändes rätt så seg faktiskt.. med ett undantag i galoppen som jag antar är hans favorit-gångart. Hur som helst så gick det bra och jag ska iallafall försöka rida idag så gott det går i paddocken. Solen lyser med ett fåtal moln på himlen så det blir nog härligt ändå! På onsdag är det hoppträning som min medryttare ska vara med på. Förutom de så tror jag inte att det händer så mycket mer spännande i veckans "program" haha :) Vi tränar på som vanligt helt enkelt, och det har gett resultat! 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback