Tjuvkik!

Det blev en dag hemma från skolan idag också. Förhoppningsvis ger all vila resultat, vi får hoppas på det iallafall! 
 
Och som både jag och Selma har nämnt tidigare så ska vi försöka få till en ny header i form av nya bilder på oss och hästarna. Det har blivit uppskjutet men om vi har tur så blir det av snart! Drömscenariot är förstås att vädret är på topp under samma dag som fotograferingen sker. 
 
Så under tiden som bilderna till den nya headern får vänta så satte jag igång och ändrade om våran design till bloggen (dock på en "extra blogg" för att inte avslöja den än). Det är endast små ändringar som har gjorts men som vi hoppas på att ni kommer att gilla! Jag har inte visat Selma ännu, men det ska jag såklart göra. Jag tror faktiskt att det kommer bli väldigt bra tillslut när allting sitter på plats. Vi har haft våran nuvarande design och header sen sommaren 2013, så jag tror att vi båda känner att lite nytt till bloggen skulle göra susen! 
 
Jag kommer inte avslöja någonting mera nu, utan ni får hålla koll - för så fort den nya headern kommer upp så kommer även ändringarna i designen! 
 
Sålänge så får ni tjuvkika lite ;) 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback