Spännande spännande

På lördag och söndag i slutet av veckan kommer Daniel hit och det är då dags för dressyrträningar! Denna gång ska jag och Mack vara med då det känns betydligt bättre, bland annat i galoppen, än vad det har gjort tidigare. Så under veckodagarna ska vi öva mycket på skänkelvikningar och öppnor / förvända. Jag hoppas även att min högerarm kan palla med två träningar i rad á 30 minuter, förhoppningsvis så går det bra! 
 
Annars då? En ny vecka med nya tag. Jag hoppas på bättre väder så att man eventuellt kan fota ett par härliga bilder på Mack. De är verkligen inte roligt med slask och plask, blir inga "härliga" bilder heller för den delen haha. Jag blickar framåt mot sommartider då man slipper all lera, leriga ben och leriga täcken! 
 
Har ni någonting extra att se fram emot under veckans gång?
 
Fina Pariz!

Kommentarer
Evelyn säger:

Jag ska tävla i helgen! Så vi ska tagga till inför de^^

2014-03-03 | 17:50:30
Bloggadress: http://evelynchontos.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback