Snart så...

Det börjar dra ihop sig för varje dag som går nu... till vadå tro? Jo till min 18-års dag! Jag kan knappt förstå det själv att tiden rullar på i ljusets hastighet (ungefär då haha). Det kändes som att det inte alls var så längesen när man gick i 7an på högstadiet och tyckte att 18 år var lååååångt borta.. vipps så är dagen snart här! 
 
Det kommer självklart firas på själva födelsedagen med min familj, dagen efter med släkten och sedan någon vecka efter med mina underbara vänner! Att bli 18 år öppnar självklart många stängda dörrar. Men en dörr som öppnas och som jag är taggad till är framförallt KÖRKORT! Jag håller på att övningsköra samt jobbar med teorin på trafikskolan. Jag och en klasskompis har bestämt oss för att ta körtkortet innan sommaren. Och det härliga är att vi båda går på samma trafikskola så vi går dit tillsammans för att plugga lite - smidigt och kul! 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback