Små ben springer snabbast

Om en stund ska jag och mamma åka iväg till stallet, vi har nämligen insläppet idag. Men innan vi börjar att ta in alla hästarna så hade vi tänkt mocka och fixa iordning allting åt Mack. Det lutar tyvärr mot att han får vila idag.. även om jag inte vill det.. Jag tar på mig ridkläder ändå så får vi se hur jag gör i sista minuten haha. Jag vill självklart köra ett lugnare pass i paddocken, men samtidigt så vill jag bli fullt frisk från denna jobbiga förkylning! 

Senare ikväll ska jag även ta in småshettisarna och natta dom. Och häromdagen när jag fick in till deras hage för att hälsa på dom, eftersom att det var ett bra tag sen, så fick iallafall Pariz och Lykke världens fnatt och börja springa hejvilt! Efter en stund hakade även Peggy på men hon varvade med att stå och vila hos mig haha, smart häst de där. Jag stod stilla på huk och bara log när jag såg dom små benen röra sig i 190 knyck! 

 Bild från förra hösten på Peggy!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback