Skola i 10 minuter

Godmorgon fina ni! 
Trots min förkylning och något hesa röst så drog jag iväg till skolan ändå. Det blev en mjukstart med endast en lektion under morgonen. Dock varade den lektionen endast i ca 10 minuter som bestod av genomgång av läraren.. resterande tid skulle vi läsa i psykologiboken eftersom att han skulle iväg på något möte i stort sett hela lektionstiden. Så, de flesta (inklusive mig själv) tog första bästa bussen hem igen. Jag kan lika gärna läsa igenom dessa sidor hemma än att sitta i skolan, hehe. Och självklart var det okej att göra så för läraren också. 

Så jag kom hem för en stund sen! Det kändes som att jag kom till skolan och vände i princip haha. Ibland gillar man gymnasiet ;) Tack vare detta har jag nu en helt ledig måndag som kommer att spenderas under eftermiddagen i stallet hos Mack. Jag ska försöka ta mig an ett ridpass, förhoppningsvis i paddocken om den inte är blöt pga regnet som kom under natten. Uppdaterar er under dagen! Det kommer även ut en ny färgig outfit under dagen .. undra vilken färg det är den här gången? ..
 
Mamma Peggy och dottern Pariz

Kommentarer
Stockholmsjenna.se - En del utav HorseSpot säger:

Åh vilken fin bild! :)

2014-03-31 | 12:00:00
Bloggadress: http://stockholmsjenna.se
Anna säger:

Härlig bild. Den stal jag till Irenes sida =)

Svar: Tack så mycket! Ja gör det :)
Selma & Jenny - Närkeryttarna

2014-04-04 | 19:45:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback