Fullproppad dag

Innan dagen ens har hunnits starta på riktigt så känns det redan som att den kommer att gå i stup i ett. Först och främst vill jag tacka min underbara medryttare för att hon tog Mack igår då jag mådde alldeles för dåligt under torsdagen. Dock mådde jag bättre igår, men jag ville ändå inte anstränga mig eftersom att kroppen håller på att friskna till nu! 
 
Under eftermiddagen kommer kusinerna hit för då är det dags för ett dubbelt-firande mellan min ena kusin och min mellersta brorsa. Kusinen fyller 23 år medan min bror fyller 21 - stort grattis till dom båda! Men innan dess ska jag och några klasskamrater spela in en liten kort film till en uppgift som vi har fått i Historia. Vi ska klä ut oss till olika ledare i olika länder från Första Världskriget.. jag fick då bli ryssen vid namn Nikolaj II - Privjet på er alla (betyder hej på ryska hehe). Jag lär få träningsvärk i magen efter denna inspelning då det brukar bli en heeeel del skratt, haha! 
 
Nu fick det bli ett icke häst relaterat inlägg, men jag hoppas de går bra ändå! För imorgon händer de en rolig grej, vi får nämligen besök i stallet .. vem kan det vara? ;) 
 
Fina Burlona! 

Kommentarer
Linnea säger:

Skönt med fullspäckad dag ändå! :) Hoppas inspelningen gick bra!

Svar: Tack så mycket! Det gjorde den verkligen :)
Selma & Jenny - Närkeryttarna

2014-03-01 | 21:04:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback