En liten uppdatering

Åh, ni är så fina som tittar in varje dag fastän uppdateringen har varit kass - rent ut sagt! Jag har lagt fokus på många andra saker som inte innefattade bloggen tyvärr.. Men nu känns det som att jag kan lägga en del fokus även på bloggen! 
 
Träningen med Mack fortsätter självklart. Det har blivit mycket bättre än om man jämför med två månader sedan. Han är inte alls lika "stel" eller "fastbiten" åt höger som han en gång var. Dock är det inte borta 110% ännu, men det är på god väg. 
 
I onsdags snöade det som faaaasen.. Då kändes det som sista droppen ungefär och man var så gott som redo att ta första planet till varmare breddgrader haha. Men två dagar efter, alltså i fredags, så var all snö borta. Så jag får vara glad över att den inte stannar kvar under längre perioder ändå. Och i skrivande stund så kikar jag även på vädret hur de kommer att bli under den nya veckan.. snö på onsdag.. Jag hoppas innerligt att det ändras, hehe! Annars får jag vara glad ändå att den troligtvis kommer att försvinna lika snabbt och att vi även har ett ridhus att nyttja när vädret sviker. 
 

Kommentarer
Ellen säger:

Jättefin bild!

Svar: Tusen tack! :)
Selma & Jenny - Närkeryttarna

2014-03-23 | 20:43:02
Bloggadress: http://ellenlinneahansson.horseworld.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback