Drömmer mig bort

Dagen kommer att spenderas hemma i hopp om att bli bättre. Jag har råkat ut för en förkylning samtidigt som jag har himla ont i halsen.. ingen fin kombination direkt. Hur som helst så hoppas jag att dagens vila med en massa näsdukar kommer att göra nytta! 
 
Kikade in på Horze.se och på deras märke B // Vertigo som dom säljer. Hittade ett par ridbyxor samt ett schabrak som var otroligt fina! Jag som är i behov av nya ridbyxor för tillfället också haha. Och schabrak kan man aldrig ha för mycket utav.. iallafall ur min point-of-view hehe. 

Men jag står fortfarande fast vid att nya vita benskydd ska inhandlas till Mack först av allt, + eventuellt ett nytt brunt träns. Benskydden har jag redan kikat ut och det kommer att bli fyra vita från Catago (finns att köpa från Charlies). Flera i stallet har dessa, både i vitt och i andra färger, och dom är riktigt snygga!   
 
Ridbyxorna och schabraket som jag föll lite extra för haha! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback