Ändrade planer!

Det var bestämt att jag och Selma skulle fota till en ny header under helgen som var. Men efter att Selma blev tvungen att rycka in på jobbet så blev det aldrig av, tyvärr! Så vi bestämde helgen denna vecka istället. Jag hoppas att vädret är lika fint då som de har varit dom senaste dagarna. Helt underbart! Och även fast de ibland har blåst grävling ute så har de faktiskt hjälpt till att torka upp i hagarna en aning. De märks när man ska spola av benen på hästen - inte alls lika mycket att spola av! Tänk under sommaren när man aldrig behöver spola av några leriga ben...de är härliga tider haha. 
 
Men planen angående fotograferingen till en ny header är att Selma ska komma ut till stallet för att fota mig och Mack, sedan åker vi till de andra stallet så att jag kan fota Selma och lilla Lykke Li. Nu håller vi alla tummar på att vädret är på topp! 
 

De är ren lycka på bilden! 

Kommentarer
sonny säger:

Fin header :)

Svar: Tusen tack :D
Selma & Jenny - Närkeryttarna

2014-03-10 | 20:48:53
Bloggadress: http://sonnya.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback