A good morning

Godmorgon på er! 
Idag ska jag och Mack ta oss igenom ett dressyrpass för att fräscha upp minnet inför helgens träning. Ibland händer de att det slår någon blixt i mitt huvud när tränaren ropar ut "öppna, förvänd öppna, sluta, öppna på medellinjen OSV". Det är ingenting som sitter i min ryggmärg ännu så det tar sin tid innan allting faller på plats uppe i hjärnkontoret, hehe. Sedan har jag lite svårt att känna vare sig han gör en korrekt öppna eller inte. Ibland har det hänt att jag tycker att han travar på rakt fram, medan mamma berömmer oss för en fin öppna. Det är lite småklurigt tycker jag! 
 
Det blir iallafall mycket fokus på öppnor idag då jag gissar att vi kommer få göra ett par stycken under träningens gång. Även galoppen ska trimmas imorgon - tjoho! Jag återkommer som vanligt med hur det gick! 
 

 

Kommentarer
Linnea säger:

Vad roligt med tävling. Hoppas det går bra. Lycka till! :)

2014-03-04 | 13:56:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback