Uppmärksamhet

Hann med en snabbträning med Pariz. Det blev inget svårt och konstigt utan jag tog helt enkelt bara ut henne på parkeringen och gick runt, gjorde halter och svängde tvärt åt olika håll. Ville se hur uppmärksam hon var på mina kommandon och jag måste säga att det gick lysande. Till en början var hon lite orolig över att gå ifrån sina små vänner, men efter bara någon minut hade hon allt sitt fokus på mig. Då det gick så himla bra valde jag att avbryta efter bara en kvart. Tog med mig en rotborste ut i hagen och borstade igenom man och svans på småttingarna, men när jag var klar fick dom alla något tokryck och for runt i hagen ett bra tag innan dom lugnade ner sig igen och då var deras manar och svansar lika rufsiga som innan. Nåja, det är väl tanken som räknas.
 
Fina Pariz i somras. (foto: Jenny)
 

Kommentarer
evie säger:

Åh, gud vilken fin liten en! :) Alltid bra att checka av att uppmärksamheten finns där och att de är lyhörda :)

2014-01-28 | 20:43:17
Bloggadress: http://www.evieastrom.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback