15 februari

Nu börjar nedräkningen. Årets första utställning närmar sig och nu är det dags att ta tag i träningen. Det blir Pariz som får följa med och tävla. Lykke får vänta tills i vår och av Peggy och Pariz känns Pariz finast just nu. 
Jag ska dra till stallet efter skolan och känna lite hur Pariz känns. Tror jag tar ut henne på parkeringen och tränar skritten och halter. Det är lite ojämnt och halt i både paddocken och på parkeringen, så jag skippar traven. 
Pariz har en tendens att stressa upp sig ganska lätt, så jag tar det säkra före det osäkra.
 
 

Kommentarer
Evelyn säger:

Oh vilken fin häst!
Lycka till med träning och utställning:D

2014-01-28 | 17:06:07
Bloggadress: http://evelynchontos.blogg.se
lisse säger:

Hejsan! Härlig blogg till att börja med!

Skulle vara jätte kul om du ville kolla in på min blogg och kommentera mitt senaste inlägg och skriva vad du föredrar och inte föredrar!
Kram

2014-01-28 | 17:21:32
Bloggadress: http://lissegotze.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback