Två dagar kvar

Jag gissar på att det är flera som ska åka till den goa staden och titta på Gothenburg Horse Show? Jag hade gärna åkt dit med mamma i år igen, men tyvärr blir det inte så. Så ni som ska dit - jag är inte ALLS avundsjuka på er ... ;) Jag hade gärnat viljat spana in mässan.. men det kommer säkert flera chanser! 
 
Innan jag fick veta förra året att jag och mamma skulle åka till Göteborg för att titta på showen så satt jag själv inne på ticnet för att checka hur priserna såg ut. Och eftersom att dom hade sänkt priserna så frågade jag mamma om det skulle vara möjligt att vi kunde åka dit.. Men hon tvekade och envis som jag är så fortsatte jag att fråga haha! Tillslut sa hon "Du skulle egentligen få det i födelsedagspresent.. Men vi ska faktiskt dit!"  Oppppss.. Lite komiskt var det ändå, haha! 
 
Ska någon av er till Göteborg för att kika på hästshowen?
 Bild från förra årets evenemang!

Kommentarer
Linnea säger:

Åhh, jag vill också dit! Synd bara att du inte skrev om det tidigare så man hann köpa biljetter och planera. Hade faktiskt ingen aning om att det var nu :(

Svar: Då är vi två som vill dit haha! Åh vad synd, vi båda får hålla tummarna på att vi kan åka dit nästa år :D
Selma & Jenny - Närkeryttarna

2014-02-25 | 15:17:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback