Tävlingssäsong år 2014

Jag antar att jag verkligen inte är ensam om att blicka framåt mot en tävlingssäsong år 2014? Visserligen är det ingenting planerat utan vi får se hur allting utvecklar sig med Mack's träning, men förhoppningsvis kanske det blir en och annan tävling/ träningstävling. Jag skulle tycka att de vore superkul att åka iväg på någon Pay n Jump bara för att få testa och se sig för litegrann. Vi har ingen aning om hur han är bland tävlingsmiljöer, men de gånger som vi har tagit med honom till min ridskola så har han skött sig exemplariskt! Likaså när vi var på besiktning med honom inför köpet, lugn som attan. 
 
Det skulle även vara kul att testa på någon seriedressyr eller liknande. Jag var med på en sådan med Citron och det var både roligt och lärorikt. Och de gånger som vi har tagit med honom till ridskolan så har han minsann gått så fint för att visa upp sig inför de andra ridskolehästarna, vilket är ett plus i kanten haha. 
 
Har ni några inplanerade tävlingar för i år? 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback