En suverän roadtrip

Under lunchtid begav sig jag och min storebror ut på en roadtrip med bilen och med oss hade vi en massa utskrivna exemplar av vårat egna CV. Eftersom att jag inte får söka sommarjobb via kommunen i år så får jag därför leta reda på ett sommarjobb / extrajobb på egen hand! Och jag gör det med glädje - för jag gillar att träffa nya människor! 
 
Vi var säkert runt i över två timmar till olika butiker och företag. Dock sa vissa att det är fullt bland både den fasta personalen men också extraarbetare. Men jag tycker att det är bra att dom säger till, för då kan man lämna iväg sitt cv till ett annat företag där man har en större chans. På vissa lät det mer positivt än hos andra, så jag får hålla tummarna och hoppas på att det går vägen någonstans iallafall!
 



Kommentarer
Linnea säger:

Åh vilka härliga bilder! Får verkligen sommarkänsla :3

2014-02-28 | 18:38:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback