En spontan händelse

Buhuuu.. Igår kände jag att mina halsmandlar svullnat upp som två tennisbollar.. och det pågår fortfarande. Det är jobbigt, mest obehagligt, att svälja och gör allmänt ont. Usch och fy, jag vill verkligen inte bli sjuk nu! Mamma berättade att det hände likadant med Pappa för någon vecka sedan - att halsmandlarna svullnade upp, men det gick sedan över och utvecklades aldrig som tur var. Så jag hoppas att det gäller för mig också hehe! 
 
Men från en negativ sak till en spontan och positiv händelse! Gissa vad jag och mina tre kära vänner gjorde i tisdags? Jag kan säga såhär, vi hade håltimme i ungefär två timmar mitt på dagen i skolan så jag och två till drog runt på stan för att kolla efter en 18-års present till en annan brud i klassen. När vi känner oss färdiga på allt letande så sätter vi oss på bänkar och njuter av solen som var framme med en underbar blå himmel! Jag får tillslut en snilleblixt och smsar en annan tjej i klassen och frågar om vi ska ta hål i örat haha.. Vi båda har nämligen pratat om de förut men det har aldrig blivit av tyvärr. Sagt och gjort så möttes jag och kompisen + tre andra tjejer i klassen för att gå vidare mot en affär som tar hål i öronen. Men när vi kom in i affären så velar en tredje kompis vare sig hon också ska passa på att ta hål eller inte.. Och ett hål i hennes öra blev det också minsann! 
 
Det roliga är att vi alla ville ha hål på exakt samma ställe och öra (det vänstra uppe vid brosket). Så nu sitter jag här med ett nytt hål i örat haha. Inga fler håltimmar till oss tack, för då lär ju snart öronen vara utsmyckade med hål.. skämt å sido! ;)
 
Har ni några hål i öronen förresten?
Jag och Jenka en varm sommardag förra året :)

Kommentarer
Anonym säger:

Jättebra blogg, vackra bilder förresten! :)

2014-02-28 | 15:34:48
Linnea säger:

Hoppas du inte blir sjuk! Jag har bara ett hål i varje öra. Använder dock inte örhängen alls ofta då det är obeskvämt.

2014-02-28 | 18:36:58
Evelyn säger:

Jag har två hål i ena örat och ett i det andra :)

Svar: Där ser man! :)
Selma & Jenny - Närkeryttarna

2014-02-28 | 18:57:46
Bloggadress: http://evelynchontos.blogg.se
emma säger:

har haft ett gäng hål i öronen, både här och där. har dock bara tre kvar. två vanliga och ett uppe i brosket :)

Svar: Jaha där ser man! Den kombinationen som du har är väldigt fint :)
Selma & Jenny - Närkeryttarna

2014-02-28 | 21:22:25
Bloggadress: http://islycka.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback