Angående HV Polo

Eftersom att det nu har visat sig att Hööks har slutat att ta in och sälja HV Polo så har jag länge funderat hur man ska få tag på deras kläder. Jag gillar deras pikéer starkt, väldigt fina och sitter bekvämt på kroppen. Men i lördags när jag och killen besökte affären XXL så blev jag minst sagt överraskad när jag fick syn på självaste HV Polo kläderna! Priset verkade vara lägre än vad det var på Hööks så jag ska nog ta mig en närmare titt någon annan gång när man är i krokarna i närheten av den affären. Spännande! Visserligen vet jag inte om dom alltid har sålt HV Polo kläder, eller om det bara är jag som har upptäckt de sent haha.. 
 

Kommentarer
Annika säger:

SV: tackar :)

2014-02-24 | 11:50:26
Bloggadress: http://blogofphoto.webblogg.se
evie säger:

Kanske värt att spana in ... har aldrig varit i den butiken tidigare :)

Svar: Ohja det tycker jag! Jag kikade in där idag och en långärmad piké tröja kostade 400kr. Ändå någon hundralapp billigare än vad en sådan piké kostade från Hööks :)
Selma & Jenny - Närkeryttarna

2014-02-24 | 14:22:13
Bloggadress: http://www.evieastrom.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback