(alltid dessa rubriker...)

Precis som för Jenny blev det ändrade planer för mig igår. Fick någon form av febertopp och var tvungen att dra hem och krypa ner under mitt täcke. Mår bättre idag, men fotograferandet får vänta tills imorgon. 
Hoppas på bra väder så att det blir toppen, slutar nämligen vid lunch och kan då tillbringa en hel del tid i dagsljuset och försöka leta fram de allra bästa bilderna. 
Har ni några önskemål på några bilder ni skulle vilja ha på hästarna? Motljusbilder? Detaljbilder?
 
 

Kommentarer
Alma säger:

Vilken fin blogg!! Headern är så snygg :D
Bra jobb ni göra!!

// Alma

Svar: Åh vad söt du är! Tusen tack :D
Selma & Jenny - Närkeryttarna

2014-02-28 | 07:50:39
Bloggadress: http://almaahakanssoon.horseworld.se
Evelyn säger:

Porträtt bilder är en av mina favoriter! :)

Svar: Jag håller med dig!
Selma & Jenny - Närkeryttarna

2014-03-01 | 14:48:40
Bloggadress: http://evelynchontos.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback