Vad ska hända?

Tack vare hoppövningen igår som jag gjorde med Jenka så blev jag väldigt taggad på att göra den idag med Mack. Men det beror på om mamma kan följa med när vi ska hoppa för att sänka/ höja hindrena. Det är alltid bra och underlättar verkligen när man har en person som hjälper till från marken, speciellt i hoppningen. Så det återstår att se hur det blir med den saken. Vädret är ändå på topp idag så hur det än blir så ska det ridas ute i paddocken - lovely! 
 
Och om mamma följer med så kommer ni även få bilder på Mack i sitt nya träns. Alltså det passar honom utmärkt (tycker jag hehe) och han är riktigt snygg i det! Nej hörrni, nu ska jag söka efter lite andra hoppövningar som man kan göra. Om ni har några tips om bra övningar så får ni mer än gärna dela med er! Hoppas ni får en bra dag! 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback