Ut med det gamla & in med det nya

Precis som rubriken lyder så har jag nu ordnat om lite i bloggen! För det första har jag ordnat presentationssidor åt både mig och selma samt dom två hästarna. På så sätt kan ni läsa mera om oss men även om Lykke Li och Mack. Selma har dock inte skrivit i hennes presentation ännu då jag fixade iordning allting idag. Så det får hon göra i mån om tid och lust - då det faktiskt tar en stund att formulera allting och beskriva sig själv och hästen. 
 
Bakgrunden i bloggen har jag också ändrat. Självklart hoppas jag att ni gillar den då jag tyckte det var på tiden att få in lite "nytt". Det är även en sak som förhoppningsvis höjer inspirationen - när nya saker dyker upp! 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback