Fyndhörna

Jag har spekulerat lite kring att köpa ännu ett regntäcke till Mack. Dels för att den han har nu verkar läcka igenom lite smått vid spöregn.. och dels för att det alltid är bra att ha två täcken av varje för att ha något i reserv utifall det andra fortfarande är blött. 

Och jag har länge både sett och hört så mycket positiva saker om Horseware täckena. Dock kostar dom en slant också, men jag hittade faktiskt ett par täcken som var nedsatta och verkligen ett fynd hos Strömsbergsgård's hemsida. Jag hittade ett regntäcke som slutligen hamnar på 580kr, vilket inte alls är farligt för ett täcke och med tanke på märket och likaså kvalitén (vad jag har hört). 


(EDIT: Hittade nu ett ännu billigare täcke från Horseware!)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback