Fredagens mardröm

Allting började i fredags på våran idrottslektion i skolan. Vi har en vikarie just nu och under fredagens lektion skulle vi köra "mjölksyre träning".. Jaha? tänkte vi. Det började med att denne vikarien sa att vi nästan skulle må lite illa i slutet av lektionen - då var det en bra sak, och ännu bättre om vi spydde (ungefär så uttryckte han sig och det var så jag uppfattade de som). Det hela slutade med att jag fick ont i min högerarm + förbannat ont i ryggen. När vi fick 30 sekunders paus för att dricka vatten så gick jag in till omklädningsrummet och bara bröt ihop. Ni anar inte hur ont i ryggen jag fick och hade då.. Efter ett samtal med mamma så åkte pappa för att hämta upp mig samt för att prata med idrottsläraren. Jag blev riktigt riktigt rädd över hur helgens Daniel träningar skulle gå med tanke på hur handen och ryggen kändes... 
 
Min tanke över dagen var självklart att rida igenom Mack lite lätt för att förbereda oss båda inför träningarna under lördagen och söndagen. Men så blev inte fallet.. istället fick han vila, vilket jag också gjorde med massage elektroner fastspända på ryggen. Redan nästa morgondag kändes ryggen bättre och jag kunde utföra dressyrträningarna utan några större problem! 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback